Härligt varmt skumbad

Idag när jag kom hem från dagis så kollade jag först på ett avsnitt OC, sen tappade jag upp ett varmt härligt skumbad!
Sen medans jag väntade på att badkaret skulle fyllas gick jag till datorn och la över massa bra låtar i en speciell mapp på ipoden och tog med högtalarna in. Härligt.

Dock så använde jag fel body lotion, så nu glittrar jag över hela kroppen, men det kan ju alltid vara snyggt det med.

Nu ska jag ta tag i den sista uppgiften som vi har i praktiken, för imorgon är sista praodagen,och då ska jag även ta med glass och bjuda barnen på.

Morgondgen blir lika stressig som vanligt.
slutar halv 4, skynda skynda hem, lämna dagissakerna och tamed mina vanliga kläder och sedan ta 4 bussen till Mira.
Hoppas att alla får en värd kväll imorgon, för det ska jag och mira ha,eller försöka få iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0