I´m back again

Here I am again, har värkligen inte haft någon lust med att blogga, tappat suget helt, men nu fick jag återfall igen.
Jag har ändå inte haft någonting värt att blogga om, förutom att jag ska vara på dagis hela Februari, och att jag var tvungen att äta spinatsoppa, och att jag kanskekanske ska få tandställning.

Men iallafall, jag tänkte slänga upp lite bilder från helgen, mest från fredagen eftersom att den var mest värd, för gårdagen var inte att leka med, usch.


Isabelle och Jag


Tanvir och Daniel


Nadja och Jag


Mira och Alexander


Wendela och Edda


Jag och Sofie


Alexander Mira Nadja Jag


Jenny


Jacob


Navid och Jag


Issa och Alexander


Alexandra jag edda


Alexandra och jag


tanvir


Edda Alexandra och Wendela

nu blev det mer bilder än jag hade tänkt, men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0