Nu är det helg igen

Japp, det stämmer, nu är det äntligen helg igen, och vet ni vad? jag håller på att bli insnöad i mitt hem, för herregud vad det snöar nu..
Men iallafall, gårdagen blev inte speciellt värd faktist.
Först mötte jag Mira på stan, och vi drog till SÄG för att fixa lite saker, sen drog vi hem till Joel och dit kom även annat folk.
Sen skulle vi vidare till Håkon, men joel fick inte komma in och det blev massa tjafs, sen drog vi från Håkon och skulle till en annan fest men eftersom att vi inte var med på "lista" (!?!?!?) så fick vi inte komma in.
Sen följde vi med Kim och hans kompisar till stan och skulle vidare till fest på gruvlyckan men då åkte jag jessica och danielle hem istället.
Och imorse vaknade jag av att Mira ringde klockan 9 och frågade varför jag inte var på dagis och då blev jag rädd och undrade om jag hade  försovit mig, men det hade jag inte, för det är lördag, mira vad tänker du med? Haha.

jag slänger upp en bild på Mongo, för han har bara ett öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0