Partiie

Igår blev det att umgås lite grann med Tamara och Mira.
Först åkte vi till stan och sen vidare till Bergvik och krånglade massa för att fixa drickan, och vi blev av med våran dignity ett antal gånger när vi kutade till bussen.
Och tack Daniel som räddade våran kväll!!
Men först var vi iallafall hos Mira och gjorde oss iordning, och sen drog vi vidare på fest på Norrstrand.
Bilder får stå för kvällen ännu en gång♥


Tamara och Jag


Jag, Tamara och Mira



Jag och Amanda



Aurora, Malin, Malins kompis och Amanda


Edda och Jag


Malin, Jag och Malins kompis


Alex


Alex , Jag och Kåwe


Mira och Tami


Kim och jag


Sandra, Jag och Tami


Amanda, Mira och Olle (?)


Guido

Edda pose


Amanda och jag


Nu blev det way to many kort igen, men sånt är livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är.. dunder..

2010-03-19 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0