the weekend

I fredags var sista dagen på praoen. Det var faktist väldigt sorgligt att säga hejdå till alla mina barn!!
Men iallafall, jag fick sluta tidigt, så det blev inte så stressigt, utan jag hann till och med me 3 bussen.
Sedan drog vi iallfall till Guido och förfestade lite.
Sen blev det vidare till hans "granne" där det var fullt med folk.
Sen drog alla vidare till wåxnäs, men jag och nazhad drog till lokalfesten på kronoparken.
Såklart så blev det bråk och polisen kom och allting, så vi drog in till stan och väntade på bussarna hem.

Igår så kom iallafall mira hem till mig och hjälpte till att passa tindra.
Sen när mamma och pappa kom hem så skjutsade dom oss till mira.Vi gick direkt till sängen och kollade på tv och somnade runt 8-9 och vaknade igen runt 11. Då kollade vi på lite mer film, disney only. Sen runt 4 så ringde erik och carl och dom kom och hämtade oss och vi åkte till erik.
Sedan somnade erik och carl och då kollade jag och mira på mulan. Någonstans i början av filmen så somnade vi, och vi vaknade runt 10 och tog bussen hem till mira och påvägen köpte vi mat från bk. Sen kollade vi på ännu mer disney.
Helt okej helg, men nu är jag så trött, det är inte speciellt skönt att sova på en soffa haha.

Så idag ska jag bara kolla på oc resten av kvällen och sen sova tidigt, för imorgon ska jag + syskon + kusiner till mormor och äta semlor, och sen ska jag va med natthiis (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0