wops, fel buss

Idag hände någonting som är ganska typiskt mig.
Jag skulle ta sju bussen hem från julia, så går jag och ställer mig på bussplatsen ( eller bussfickan som micaela säger)
och sen så kom bussen oväntat fort, men jag gick på och satte mig, satte på hög musik i öronen och blundade som vanligt.
Sen när jag kollar efter ett tag så jag jag på färjestad.
Hjälp tänkte jag då, bussen kör fel, men varför har ingen sagt till henne?
Så jag går fråm och säger: Ursäkta men ska inte den här bussen till Skattkärr?
Haha nej, svarar hon, den ska till Deje.

Damn.

Men som tur var så var det en jättesnäll busschaufför och hon stannade en mötande buss så jag skulle kunna komma tillbaka till stan.
Gud vad jag älskar snälla busschaufförer!!!
Men sen fick jag dock vänta en timme på min buss, så jag gick och tröstköpte ett paket tuggumi och en stor påse cashewnötter och en cola.
Det var mitt äventyr för idag hihi.

Och btw, julia har vart i egypten i EN vecka hon är skitbrun. fusktigt.


Johanna tror att mitt ben är brutet på bilden. Det tror jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0