Nyår 2010

Mitt nyår var lite tillochfrån roligt. Först var jag hemma hos Mira med Nadja Mira,Amanda och Daniel.
Vi körde lite sanning och konka och drack och hade det trevligt.
Sen ringde Annie och jag följde med henne och hennes kompisar till någon Eskil.
Sen runt tolvslaget gick vi ner till torget, och jag tappade bort alla mina vänner, så jag gick omkring full och odräglig och väntade på att någonting skulle hända, som tur var träffade jag Johanna och Eve, och massa annat trevligt folk såklart !
Vi minns bara dom bra delarna, okej?

Aja,hoppas att alla har haft en bra början på 2010♥

btw, min kamera gick sönder, mer bilder kommer när folk skickar.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0