det lever

idag åkte jag pappa och robin båt in till marieberg för att de skulle hämta johanna mamma och tindra, där gick jag av och gick mot stan för att möta jullebulle. hon shoppade sönder som vanligt, men jag har bara 3 kronor så.. haha!
iallafall, sen gick vi till julia och dit kom lisa filippa och gustav, men då drog jag mot stan igen för att möta tanvir, så gick vi till åhlens och träffade massamassa folk som även dom skulle till danielle&malins fest.
åkte till vålberg, satt och drack och pratade lite, sen tog jag och tanvir bussen hem runt 10 och gick till julia igen!
då var även markus&ville där, tror jag det var, och jag och tanvirfick mosa ihop oss i en fotölj och vi kollade på det lever, såg inte så mycket av filmen, men den verkade galet dålig (därför de såg den, för den verkade så värdelös!)
och just nu sitter jag och försöker få bort ett äckligt plåster, jag hatar att ta bort plåster, usch,
och inte bättre blir det av att jag måste upp halv 10 imorgon för att jag ska spänna tandisen.. det suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0