ida hende veshta lesna saken

sitter och lyssnar på massa musik och funderar på vad jag ska göra och är galet sugen på geisha..
iallafall, igår åkte jag och mötte jessica på norrstrand så gick vi och köpte godis och cola och åkte vidare hem till henne, försökte få igång hennes dvd, skit svårt var det, tog minst en halvtimme att bara startaden, (kan bero på att jessica använde fel dosa men..) sen så funkade ingen film heller.. men det ordnade sig efter ett tag. så skulle vi se titanic men den funkade inte någonstans.. så vi kollade på crossroads,2 gånger haha.
sen satt vi vid datorn, vi somnade nog runt halv sju tror jag, men vi ställde klockan på 12 så vi skulle komma upp, men vi vakna runt 2 istället tror jag.
låg i sängen till typ 3-4 eller nått, sen gick vi upp och gjorde oss iordning lite och åkte till mcdonalds för att keka frulle. sen tog jag 6 bussen hem och sen dess har jag inte gjort någonting...
alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0