igår

okej nu har jag kollat på film, " the lovely bones", den var inte alls så bra som jag trode, okej en bra story, men annars varen riktigt dålig. tagit mig en långdusch jag jag gjort också, men nu ska jag tella om igår!
först så åkte jag till tami runt 5 tror jag, kollade när hon fixade sig och sen började vi göra iordning lokalen, dit med högtalare och plocka undan ömtåliga saker osv. sen gick vi till konsum och köpte dricka.
sen kom folket till lokalen runt halv 7, och sen runt 7 kom hedersgästen - nathalie- och hon blev en aning överaskad haha så söt!
sen drack och dansade alla och hade kul i några timmar, sen vet nog alla antagligen vad som hände.. men sen iallafall stannade jag en stund och hjälpte tami och städa, schmidt och natha också, och sen tog jag 2 bussen hem, som var 20 minuter sen så jag började förbreda mig på att gå men precis då kom bussen.
bilder kommer om jag får tag på några!
nu ska jag sätta mig och kolla på en till film, härligt när det är sånthär väder ibland faktist! fast först funderar jag på att baka någonting haha,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0