lista

har inte gjort någonting alls idag så jag slänger in en lista istället, förresten så tror jag att jag redan har gjort den här förut men aja
om dig
- vad är ditt fullständiga namn? » sarah josefine lindgren
när är du född? » 1993
vilket stjärntecken är du? » kräftan
vad är din riktiga hårfärg? » blond när jag var liten, råttfärgad när jag blev äldre
vilken skola går du på och vilken linje eller klass? » hammarö utbildnings center, barn&fritid, bf1
vart bor du? » hemma
går du i någon sport? » verkligen inte
vad väger du och hur lång är du? » 52, 163


vänner
- har du någon/några bästa vänner? » jo
- vem kan du lita på mest av dina vänner? » jag litar nog inte på någon helt
- hatar du någon utav dina vänner? » inte hatar,men gillar inte
- hur många vänner har du? » vänta ska sätta mig och räkna
- vem kan du berätta precis allt för? » berättarinte precis allt för någon
- vem utav dina vänner umgås du mest med? » venne
- hur är en bra vän? » bäst
- har du förlorat någon bästa vän? » ja..

kärlek
- är du kär just nu? » inte nånstans
- har du ett förhållande just nu? » antagligen inte, annars hade det ju vart lite sorgligt
- hur många har du varit kär i? » ingen
- har du varit otrogen? » nej
- har du varit ihop med någon som ljugit för dig? » inte vet jag
- har du snott en kompis partner? » inte "partner" direkt men..
- är du svår flörtad? » kanske
- sex eller kärlek? » båda
- vem var du senast tillsammans med? » j

familjen
- vad heter alla i er familj? » ulf katarina johanna robin tindra
- vem i din familj kan du prata om allt med? » pratar inte om allt med nån, men johanna isåfall!
- är dina föräldrar skillda eller fortfarande tillsammans? » tillsammans
- vem i er familj är äldst? » pappa
- vem i er familj är yngst? » tindra
- har alla i er familj samma efternamn? » yep
- har er familj något/några djur? » en hund, 2 kaniner och en massa firrar
- skulle du kunna dö för din familj? » verkligen!

sexuellt
- är du oskuld? » ne
- vem hade du senast sex med? »vet redan de flesta
- har du haft oskyddat sex? » m
- när hade du senast sex? » lördags, eller fredags kommer inte ihåg
- har du legat med någon som varit äldre än dig själv? » yep
- har du legat med någon yngre? »naej
- har du haft sex i någon familjemedlems säng? »nej
- vet dina vänner om alla du haft sex med? »tror jag nog

mobilen
- vem fick du senast sms från? » jocke
- vem skickade du senast sms till? » jocke
- vem ringde dig senast? » jocke
- vem ringde du senast? » mamma
- vad har du för mobil och villken färg? » en vit samsung touch
- vad har du för bakgrundsbild i mobilen? » chad michael murray
- vad har du för ringsignal? » ljudlöst
- andvänder du ofta din mobil? » jodå


senaste
- personen du pussat på? » julia säkert
- personen du kramat? » julia
- personen du skrattat åt? » jolin!
- gången du var full? » helgen
- gången du gick på bio? »när eclipse kom ut
- gången du varit utomlands? » för längesen
- drycken du drack? » vatten
- maträtten du åt? » plättar


har du
- ett par rosa string? » yep
- druckit alkohol den senaste månaden? » ja
- strulat med någon av samma kön? » yes
- ljugit för dina föräldrar? » haha ja
- varit med i slagsmål? » nej det tror jag inte
- pussat en groda? » nej fy, eller jag har säkert det
- försökt begått självmord? » ne
- tråkigt? » haha ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0