nikitas sommarstuga

nu har jag kommit hem från nikitas sommarstuga, var bara där en natt, men det räcker.
jag har bränt sönder hela mig, eller ryggoch bakben iallafall! inte så rockigt direkt!
men det har vart jättemysigt, på kvällen kollade vi (jag nikita bea och mimmi) på film, peter pan haha.
sen somnade vi runt halv 2, blev väckta kvart över 10 och massa, lite jobbigt, men det var ju fint väder så.
ah vi keka frulle å sen har vi bara legat och stekt i solen och åkt båt och kanot och vart ute å gått och massa.
jättetrevligt vare.
bilder kommer såklart
men nu ska jag ta och kolla ett avsnitt av oth, bästa serien nånsin! sen ska jag nog sova, om jag kan, brukar inte kunna det när jag har bränt mig, aja,  godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0