sommarstugedags

nu har det blivit lite knas här, först igår ringde johanna och frågade om jag ville följa med henne till sin sommarstuga, det kunde jag inte för jag skulle med danielle till säffle, men sen fick jag reda på att det inte heller gick för jag skulle passa tindra, men sen förut fick jag reda på att jag inte behövde passa henne länge, fett ovärt att jag inte följde med danielle då.. men iallafall, nikita ringde nyss och frågade om jag skuelle joina till deras sommarstuga för en natt, så det blir nikitas stuga! hoppas att johanna vill att jag ska med till hennes någon mer dag, haha, men seriöst, det blir inget riktigt sommarlov om jag inte har vart i nikitas och johannas sommarstugor, det hör till!
nu ska jag snart hämta tindra från dagis och leka med henne en timme, sen kommer nikita och sen blire att pysa iväg, ska ta med kameran och se om jag orkar ta några bilder.
och jag flagnar på min ena axel, fy vad äckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0