@ tamis place

sitter hos tami nu, hade somsagt filmlan med henne igår, såg fallen, braveheart och lite what a girl wants, haha skönaste kommentaren hade lätt hennes pappa, han berättade att de (tamara, sinista och vanja) har sönder saker hela tiden, han bara " jag svettas bara de andas!" hahah så skön.
iallafall, idag har jag vanja tami och delshad vart på örsholmen och stekt, men sen efter ett tag så åkte vi in till stan och jag tog 6 bussen hem, sen 8 bussen tillbaka till tami.
nu ska vi nog först träffa delshad en snabbis, sen kanske hem till guido och sen vet vi inte vart vi ska. spontana blir!
imorgon ska jag va hos min älskliiing julia anderssssson och sova där because she is going to have a party  at her place and none of you are invited hihihi too  bad.
nu ska vi ut, hare bra pusspåer


Kommentarer
Postat av: julia

naaaaaaaawwwwwwwwww

2010-07-09 @ 21:09:59
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0