"årets mysigaste grillkväll"

idag har jag hängt runt i stan med johanna fosselius, hon åker till sthlm imorgon och sen vidare till newyork hela sommaren för att fota och modella och ha sig.
sen åkte jag till örsholmen där det var "årets mysigaste grillkväll".
jätte trevligt och mycket trevligt folk, åkte dock hem tidigt eftersom att sista bussen gick 12 (och btw så var de för att det har vart röd dag de senaste tre dagarna, så det är därför inte 2 bussen har gått ;) )
amanda fossing och jag
fossing, jag , amanda
tami
torgny och hans kompis
fler bilder kommer när jag har fått de som jag tog med julias kamera

nu ska jag sova och imorgon ska jag sola och bada med tami, pussnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0