Bal på Norrstrandsskolan

kom nyss hem, har vart med Alex, Guido och Niclas och kollat på balen som är på Norrstrandsskolan. Jättefina var allihopa! Jag och Alex gick och köpte 2 color var, det behövde vi kände vi, vi var förtjänta det, som alla andra dagar haha.
men här ska ni iallafall få se lite bilder från balen, Enjoy!
frida, jacob tror jag och edda
Matilda, Johanna, Wendela och Edda
jättefin wendela och Matilda i bakrunden
Edda och Matilda
min stilige kusin och wendela
mattias igen
Frida, Wendela och Johanna
viktor och pontus så stiliga så
alex och guido
jag och alex när vi hade köpt cola och skulle va coola och ta kort sen blev det så pinsamt när det kom folk och ingen av oss ville ta bort kameran och det blev pinsamt som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0