drar mig in till folket

idag var en rätt slapp dag i skolan, först prov, gick på 4 minuter. sen såg vi klart på American History X, fyfan vad den är sorglig!
sen drog jag natha och tessan in till stan och stekte lite, träffade sofia ida emelie och deras kompisar, nice. kekade glass på pråmen och sen träffade jag johanna. köpte mig en mascara osv. åkte hem, solade träffade johanna igen och nu har ja duschat och håller på att göra mig iordning för jag ska dra in till danielle och alex och guido och dom. nice, sover där också tror jag.imorgon ska jag träffa jessica och steka, ska bli nice, var galet längesen!
men nu ska jag göra mig klar pusspusspå er
btw, natha ringde nyss och berättade en grej, måste prata med alex och sen så får vi se hur vi ska "ta oss ur" det. inte roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0