godmorgon

godmorgon, vaknade för ett tag sen, och hela familjen var borta.. undrar vart dom kan vara.
iallfall, igårkväll åkte jag först till danielle och gjorde mig iordning. sen åkte vi till nikita och träffade alla, och åkte vidare till mariebergsskogen för att fora hugo som fyllde 18.
det var väldigt trevligt därborta, roligt folk och allt, men senare på kvällen så kom det galet mycket myggor ( men jag har inte ett enda myggbett, tack wendela du är bäst) och securitas kom och sa att de skulle stänga så vi var tvungna att dra, då blev allt bajs såklart.. orkar inte ta det här osv, men det finns folk som alltid ska göra sig påminda och förstöra..
men jag tog 1 bussen hem, nice å va hemma tidigt för en gångs skull faktist. nu funderar jag på att ta med mig min bok ut i solen och steka hela dagen, ikv ska jag nog inte dra ut, whats the point liksom, det är inte ens roligt längre..
haha danielle skulle driva med hugo, hon använder inte shadowshades annars ;)
nikita, lovisa och huggan in action
wendela och hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0