hataskattkärrhataskattkärrhataskattkärr

jag blir så jävla sur, nu har de dragit in den enda värda bussen... nattbussen till skattkärr.. kul.. nu måste man åka hem 1 på vardagar och 12(!!!!!!) på helger, vafan, vad tänker de med? på sommarlovet? hallå det är fan då man åker buss hela tiden. jag HATAR att bo i skattkärr, jag ska flytta så långt härifrån så fort jag kan, bläääääääääääääääääh.
och jag har inte sovi nått inatt heller för jag har så galet ont i munnen, jag är helt svullen:(
kul att jag var det igår också, så när vi åt midsommarmat så kunde jag bara äta potatis, utan salt på eftersom att det svider så i kinderna för att jag har fått sår,NICE
men nu ska jag in till stan och träffa fossing! sen ska jag kanske till örsholmen och grilla men massa folk, jag har ingen aning om vilka, vi får se om jag ens drar dit eftersom att jag måste ta 12 bussen hem, känns ovärt.
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0