hehe båten tippppaarrr

skulle åka båt till någon ö med släckten, jag mattias och johanna åkte i mattes lilla minibåt, och det blåste, så vågorna var högre än våran båt, it was a bit scary! haha precis när vi trodde att det var lugnt igen så gasade mattias på ordentligt också kom det feetaste vågen och nästan välte hela båten, jag låg med hela min arm i vattnet haha jag minns knappt, jag skrek iallafall, jag trodde jag skulle dö! det var kul. sen satt vi och grillade hamburgare och stekte (hehe våra kläder var genomblöta såg ut som att vi hade doppat oss med kläderna på) sen såg det ut som de skulle bli åska så vi åkte hem.
johanna och jag
mosteranneli och mattias
hade ingen kamera med så det får bli 2 mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0