hello little cheep

idag var jag och hälsade på fåren med min dagisgrupp. dom var mysiga, fåren alltså. vi gick förbi en "skyltdocka" och theo utbrister "MAMMA"!" haha så söt!
iallafall, sen jobbade jag över en timme så att jag ska få lite pengar på midsommarafton, för då jobbar man inte.
plus att jag försöker tjäna in tid så jag kan sluta tidigt på min födelsedag hehe.
iallafall, idag har jag vart på dåligt humör, hade dock vissa anledningar men dem skriver jag inte ut här för att det är en aning töntigt hehe
så jag har legat och kollat på film hela dagen efter jobbet, sen satte mamma på ett gammalt band som hon hade hittat på vinden haha det var när jag och elin gjorde ett "radioprogram" hahah så jävla fula!
men nu ska jag sova (btw det är nu på fredag som jag ska på rättegång,, roligt,,)
ah nu ska jag somsagt sova så jag orkar med morgondagen, pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0