i love this weather

idag har jag haft en rätt så härlig dag. först väckte danielle mig kl 7 för vi skulle gå å väcka alex och guido, men dom hade låst och ah det gick inte å väcka dom. sen somnade vi om och vaknade 20 i nio av klockan. sen gjorde vi oss ordning och tog bussarna till respektive skola. jag började 10, hade k-råd, sen engelska och där fick vi godis och sen hade vi svenskaoch där fick vi glass saft och godis. sen slutade vi 11 så tog bussen hem och åt. sen lade jag mig för att sola, och ja somnade så nu är jag helt bränd på ryggen -.-
sen tog jag 3 bussen till stan, träffade evve och gick omkring med henne, sen kom johanna och jag drog mig till torget för att träffa jessica. vi träffade även natha och alicia och dom joinade oss. vi gick till pråmen för att ta båtbussen. mysigt det! sen åkte vi båtbussen förbi tessan haha och sen till mariebergsskogen (skräll att emil andreas och alexander är i en mötande båtbuss haha)
på maribergskogen träffade vi alicias syskon grisarna och balto. sen gick vi mot stan och sen sju bussen hem. riktigt underbart härlig dag med tjejerna!
sen när jag kom hem blev jag på dåligt humör. jag hade fått brev från tingsrätten.. kul..väldigt roligt.. ah så på torsdag ska jag på rättegång iallafall, bra att dom valde studentdagen.. kvart i 2 också, fett..
men johanna och lars-åke fick mig på bra humör genom att ta mig ut på en cab-tur:) lyssnade på pink och hade det mysigt!
ja och natha
jessica och jag
jag alicia jessica, nya modet glajjorna upponer
söt gris dansar eller nått
alicia dansar
jag alicia natha jessica
jag jessica natha alicia och balto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0