skolavslutningskvällen

igår kväll var väldigt blandat mellan roligt/tråkigt.
först åkte jag till meck och åt med johanna och hennes kompisar och sen åkte jag till danielle med johanna och sanna. vi gick till guido där olle guido jose navid matte och jay var. sen kom det massa mer folk och då åkte jag hem till tamara där det var massa trevligt folk. kristoffer hasslevall var där hehe han har jag nog inte träffat sen vi slutade nian, det var trevligt.
bilder kommer såklart, hade dock inte många och alla är lite suddiga.
albin H
Erik och Tamara
suddig bild på Erik och Albin A
Lea, Jennifer, Linnea och Alicia
Erik, Alicia och jag

Kommentarer
Postat av: Bel-Gloire

OJ coolt, första gången du nämnde mitt namn :P Olle om du ej visste ^^

2010-06-20 @ 18:01:12
URL: http://myphilosophy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0