sommarrrr!

Nu har jag vart iväg på dagis, kanske fixat jobb där ändå, vore ganska bra med jobb faktist.
men iallafall, idag åkte jag först in till stan runt 8 och väntade på natha, sen kom therese och hans och hämtade oss och körde oss till huc. först aulan och sitta och lyssna på massa onödiga saker, sen klassrummet och äta tårta och få betyg. jag fick även pris för bästa närvaron, vem kunde ana det? hihi
sen gick jag tessan och natha på stan lite efter skolan och vi hittade världens mysigaste mjukisoverall! om den inte hade vart så dyr så hade jag lätt köpt den hihi
mina betyg, jag är nog ganska bäst!


mjukisoverallen, hihi vadå jag är kort vad snackar ni om?
jag och tessan, haha vi ser ut som bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0