Studenten!

Mötte först upp Danielle och Edda på torget, träffade sen massa olika folk och gick å väntade på att klockan skulle bli halv 3 så hugo&co skulle springa ut!! skulle egentligen se när johan B sprang ut också men det hann jag inte tyvärr.
men iallafall, jag blev jätteavunsjuk, jag vill också ta studenten!
sen såg man alla åka omkring på flaken och skrika, fyfan vad fuskigt, jag har 2 år kvar liksom..
aja här kommer såklart lite bilder också hih, (måste skaffa en bättre kamera -.-)
Danielle
Nadja och Mira
Edda
joel springer ut
simon
folk springer ut
artur går ut
Hugo the student !!!
Hugo och Johan!
lill och stor joel haha
Elof och jag
Malin och alla IB:are på flaket
Hanne längst in på flaket!
IB2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0