this is the soundtrack to my broken heart

nu sitter jag och ska strax sova. det var en lugn dag på dagis idag, vi hade nog kanske 8 barn bara. efter dagis så skyndade jag mig hem för skulle med bussen som gick klockan 4, men pappa skjutsade mig istället, träffade tami på stan, köpte glass och satte oss på pråmen och snackade. klockan 5 mötte vi upp corny och de hämtade ut sina eclipse biljetter(jag sofia och ida ska fixa våra imorgon hihi) sen cyklade jag och tamara till student där jag hämtade mina skor hos guido och sen stog vi och snackade lite med danielle.
sen cyklade vi vidare till tamara (krp) och satte oss och åt. sen gick vi ut på promenad och prata om allt mellan himmel och jord. eller nej, vi pratade om en sak bara, men det var jäkligt skönt att få snacka om det, med en som verkligen bryr sig och (tyvärr) genomgår samma sak. vi gick och pratade om det jättelänge och det känns lite bättere nu, för oss båda faktist, men samtidigt inte, men aja! tamara är så himla bäst!
imorgon ska jag först jobba, sen ska jag som sagt fixa biljetter till eclipse och eventuellt träna med johanna, på onsdag ska jag stå i kiosken med tamara vid skk fotbolssplanen.
på torsdag ska jag ha återträff med vårat gamla gäng, och på fredag ska jag med familjen + familjen enström och fira midsommar, lördag säkert festa, och sen på söndag tamara igen! härligt uppbokad vecka!!!
nu ska jag sova så jag orkar med barnen mina imorgon, pussnatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0