time to sleep

nu har jag vart uppe för länge, med tanke på att en heldag med småbarn väntar imorgon. men veckan är kort iallafall, på onsdag slutar jag typ 20 i3 eftersom att jag ska till käftis och få tandställning, alltså i tänderna nere. sen så jobbar jag ju inte på fredag eftersom att det är midsommar! plus att imorgon efter jobbet ska jag träffa tamara, går fortare om man vet att man ska göra nått kul efter!
sen nästa vecka, sista veckan, så ska jag ju förmodligen se på eclipse på onsdagen, och sen på torsdagen fyller jag ju år hihi!
sen äre fredag också äntligen lov!
men nu måste jag sova,pussgonatt på er
hehe bild på mig och tessan, fina vi. vi dagisjobbare måste ju keep in touch heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0