underhållning

jag håller på att ta emot resten av bilderna från igår av julia nu, så medans jag väntar så underhåller jag mig med en lista

smeknamn : sarah


Piercingar:  öronen


Tatueringar: inga


Längd: 163

Vikt: 52


Skostorlek: 38
Hårfärg: blond


Är du kär i någon: nej!


Brutit ett ben: ne


Rymt hemifrån: ne


Röntgats: ne eller jag tror inte det iallafall
Gråtit när någon dött? a



Tror du på:


Gud : ne

Mirakel: nej
Aliens: haha nej

Magi: haha nej men det vore

Himlen: va?

Tomten: ah klart
Änglar: nee



Senaste
:

Film du hyrde: oj, jag venne
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade : kent- ensam lång väg hem
Låten du hade hjärnan:  haha haft många idag så i dont remember

Låten du laddade ner: haha ingen aning
Personen du ringde: danielle
Tv program du tittade :   the ring 2
Personen du tänkte : deru


För eller emot:


Långdistansförhållanden: om man klarar det så för
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: beror på

Favorit:

Mat: allt gott
Låt: finna många bra
Sak att göra: haha men man kan inte favoritisera sånt
Dryck: cola
Bil:  nån snygg


Har du nånsin:


Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: ne
Blivit arresterad: ne


Antal:


Gånger du varit kär: ingen
Gånger ditt hjärta brustit: 1 
Hjärtan brustit på grund av dig: hah ingen aning
Personer från grundskolan du har kontakt med: många
Ärr du har på kroppen: haha många, nyaste från när jag snubblade när ja var ute å sprang



Senaste:


Personen du fick mail av: facebook 
Personen du fick brev av: haha fåringa brev
Personen du fick sms av: tami
Saken du köpte: glass

Övrigt
:

Vad har du gjort idag: cyklat 3 mil(!!) och stekt på stranden med tami
Var det kul:jodå
Hur tidigt stiger du upp: halv åtta nu eftersom att jag jobbar
Gillar du att slåss: ne
Vad ska du göra ikväll:  sova
Är du seriös: a
Var har du ont:  ryggen
Kan du stå på händer: ne


Favorit:


Håkan Hellström eller The Ark
: ingen!
Salt eller socker: socker
gillar du ketchup: ja 
Är du glad nu: haha har inget humör nu
Var du glad igår: jo
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ingen aning
Stockholm är: va?
Kan du sjunga: inte en enda ton tyvärr

Mer värt än guld:

Spaghetti eller makaroner: all pasta
Ett land jag helst vill besöka:  nått fint 
Sparar till: ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0