we no speak americano

idag skjussade papi in mig till stan runt 6 typ, träffade tanvir therese osv och vi begav oss till örsholmen för att ha "återträff" med "gamla gänget". helt ok, kul att träffa folk, tessan var roligast som vanligt hehe !
sen skjussade viktor mig på cykel (eftersom att johan varför snål att skjussa mig med bil) ända till kroppkärr hehe. där vare först oparty, men sen blev det mer party !! det kom mycket kul folk, och jag och danielle dansade och hade kul med alla även fast vi inte drack en droppe! asnice!
bilder:
jag och edda!
andres jordani grambo jay
jay, danielle jag edda, alla kör en edda pose!
wendela
mira
andres jordani grambo
nadjas tattoo
mariah jag danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0