5 meter! och det här är bara hallen!KANON!

Tjeenare, nu ska jag,som vanligt, skriva lite om min helg för alla som är intresserade (Y)
hmm, på fredagen åkte jag in till mira, där nadja också var.
vi gjorde oss iordning och sen åkte vi och mötte nazhad, shkar och patrik och drog till norrstrand på fest.
inte så himla rockigt, speciellt inte på slutet. det är inte bra att inte äta på hela dagen och sen dricka -_-
ah iallafall så kom det massa polisbilar och det blev bråk och en massa.
sen blev jag ledsen och gick till bussen typ 40 minuter för tidigt, jag frös måjag säga!

ah igår så åkte jag in till mira och nadja och vi gjorde oss iordning och åt tacos YAMMI!
sen GICK vi in till stan och tog bussen till rud där det var fest.
i början var det inte så himla rockigt, men det kom mer och mer folk och sen blev det faktist ganska roligt!
sedan på slutet GICK vi från rud till färjestad. fett jobbigt, nu har jag typ träningsverk i hela kroppen!
och nu ska jag vara snäll och sluta skriva, ni får se bilder istället :D














Kommentarer
Postat av: nathalie

haha snygga bilder! :D kmr inte enns ihåg att dom blev tagna :o <3

2010-03-25 @ 18:14:37
URL: http://iamlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0