HJÄLP!

Jag har fått utslag över hela magen och ryggen, och det kliar! fett otäckt!
Jag hatar när det händer såna mysko saker, inte helt okej!

idag var jag ute och gick SJÄLV i en timme och 10 minuter, eller ja, jag hade alex med mig i telefonen hela tiden men!
Riktigt jobbigt var det, och jag kommer ju garanterat ha träningsvärk imorgon hihi.
Men nu ska jag nog strax gå och lägga mig och läsa "när jag hör din röst", även om jag har läst den förut, men den är ju så otroligt bra! Man blir ju så avunsjuk på Bella som får både Edward och Jacob, hon kan dela mig sig lite till mig tycker jag!
Och imorgon ska jag ha engelska nationella, härligt....

men ha det bra,puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha Det är skabb. dom pratar ju as mycket om det på nyheterna... Sarah skabb xD alltså seriöst, det kan vara skabb

2010-03-25 @ 21:55:34
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0