hyfsat tråkigt

nu har jag tråkigt och härmar alexandra..

dig själv skrattandes

jag och johanna


Dig själv full
joel,sandra,edda,alex,akex,jag


dig själv i helbild
therese och jag


dig själv och någon du älskar
johanna och jag- gammal bild men vi är söta ändå


bild på ditt rum
har ingen bild på mitt rum så..

en bild du skrattar åt
mira och jag



ditt favoritband/artist

jag orkar inte hitta bild..

en underbar plats
hemma hos mira, bara för mysígt om man bortser från spökena.


en bild från sommaren



en bild från vintern
jag och tamara


den du senast fick sms av
erik


någon du tycker om
jerry såklart!


någon rolig
hugo och tanvir lätt


någon du litar på
johanna


något du vill ha
SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0