lika dålig på uppdatering som vanligt.

Ja ja jag suger på att uppdatera, men whatever det kommer när det kommer.
iallafall, helgen var ju inte så rockig, eller jo ibland, fredags orkar jag inte skriva om, men när vi kom hem till mira på natten så visste jag inte vadjag skulle ta mig till för vi skrattade så sjukt mycket! tydligen så tog vi massa ego pics också.. vill vi se? ah jag ska lägga ut dom när jag får dom. eller det beror dock på haha!
lördagen blev inte så rockig heller faktist, sög rätt hårt..
men mira sov hos mig lördag/söndag och på söndagen vaknade vi 2! alla som känner mig vet att jag inte är någon långsovare. både mira och jag blev chockade och firade med att somna om till halv tre. sen gick vi ut på vattnet och fikade.
vi var livrädda att isen skulle braka, men sen upptäckte vi att vi gick på en brygga. perfekt.
och jag saknar min allra allra bästa vän johanna brännström för henne har jag inte träffat på år och dar. damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0