matteprov tomorrow

Imorgon har vi matteprov, och jag har seriöst suttit och pluggat hela dagen. nu har jag matte i hela hjärnan, och det är ganska jobbigt. Jag tog även tag i engelska läxan när jag väl höll på och pluggade.. nu är jag så trött så jag ska gå och sova med en gång. nästan iallafall!
Imorgon är sista dagen innan det efterlängtade påsklovet! vi slutar 11, så först ska jag gå och käka mat med nathalie, therese, och förmodligen alex och bobbo också, sen ska jag träffa adam och tanvir och ta en fika med dem innan de drar till ungern!
sen ska jag vidare till mira och softa med henne och nadja ! helt okej dag faktist!


Grr, jag skulle inte tacka nej till Charlie Hunnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0