stackars alex med sin arm

Vi håller alla en tyst minut för alexandra och hennes syster wendela som tog gardasil sprutan idag.
Och grattis säger vi till mira som lyckades pressa igenom 20 mm i örat idag! nu slipper hon göra det när jag är med.. thats creapy!
Men aja idag var jag och pappa och kollade på mobil (äntligen) och det blir en samsung s5230 tror jag det var.
Fast den fanns inte inne i vit som jag ville ha, så jag får vänta tills på fredag, och jag HATAR att vänta när jag väl har bestämt mig för någonting..
Och jag tror jag börjar bli sjuk.. Och jag är heelt fast i disney, jag lyssnar på disneylåtar, kommer med disneykommentarer och kollar på disneyfilmer.. okej jag är fast i sunes jul också, men vem kan inte älska rudolf?






det är faktist riktigt snyggt måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0