Vill tillbakaaa!

Kollar på bilder från när vi var på klassresa på Bornholm! Vill värkligen tillbaka, det var så sjukt mysigt! Så nu tänkte jag slänga upp massa bilder från den, även om jag har gjort detett antal gånger förut, men whatever!


luna tror jagden hette, sjukt rolig!

smirre räv om jag minns rätt hihi

mihi här gav vi kameran till nån random motorcykel brud som halka när hon skulle ta kort (Y)


sånt här fält med gula blommor!

jag & mina glada pöjker


HÄR har vi mina pöjker!


kvällarna tillbringades på stranden med gitarr &sång(L)

min och johannas cykelolycka, sjukt klantigt gjort!


bästa föräldrarna var med också!


Jag på romantisk åktur med Felix&Therese


Mihi slänggungan, felix fick kämpa som fan för att gungaoss!


det blåste!

som sagt!


9b!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar bilden på smirre...

mumma

2010-03-28 @ 21:46:39
URL: http://astrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0