årets första dopp

idag åkte jag och natha lite moppe, så åkte vi ner till Örsholmsbadet och satte oss och snackade och fikade. sen efter ett tag bestämde vi oss för att bada.. och det gjorde vi också. dock så hade vi inga bikinisar med oss, men vem har sagt att underkläder inte duger? dock topless, busiga som vi är haha. men det var faktit inte så himla kallt som jag trodde, okej nu säger jag värkligen inte att det var varmt, men aah haha. sen åkte vi hem till natha och kollade på svanprinsessan ( som jag aldrig hade sett innan) och sen Balto ( som jag såg för flera tusen år sen) och de filmerna är verkligen så himla bäst! haha klockrenaste kommentaren från balto är lätt när gåsen ryser och säger "Brr, jag får människohud" jag höll på att skratta ihjäl mig haha!
sen kom iallafall Alicia och sen efter ett tag drog jag hem.
jag gick faktist ut och sprang 5 km idag igen, och jag orkar faktist, thats awesome.
btw så hade vi svenska redovisnig idag, som tur är så får vi släcka ner i hela klassrummet när vi ska prata högt hha!
jag fick iallafall VG i svenska också :)
cheesballz♥
coola moppebrudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0