bilder från idag

nu tänkte jag slänga in lite bilder från idag också.
men först ska jag säga att jag ska klippa mig imorgon.
spännande, men som tur är så är det min syster som klipper mig, så hon vågar inte klippa av halva håret som alla andra frisörer hade gjort hihih! det är bra det!
och sen imorgon ska jag till tingvalla med nathalie och skriva på sommarjobbs papper!
även fast jag egentligen inte vill jobba så..  aja kan bli roligt!
här kommer bilderna iallafall
jag var för fin på bilden för att vara med
therese emma jag och alex på torgettt
haha julia"SITTKVAR" ohno
och skräll att inte julia är med på nån bild, hon håller ju i den jävla jacksson hela tiden !  ska bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0