bröllopsfotografen

nu har jag suttit och kollat på film hela dagen, skulle kolla klart Jersey girl eftersom att jag somnar till den hela tiden, men jag somnade igen... sen kollade jag iallafall på bröllopsfotografen, jag är inte direkt big fan of svenska filmer men den var helt ok! hihi mamma var lite rolig, jag öppnade "skafferiet" för att ta fram mackor för jag skulle göra varma mackor, så ropar mamma " ta nått att äta innan du äter upp alla bullarna" hihi jag visste inte ens att vi hade bullar, tack mami ;)
iallafall, samtidigt som jag kollade på bröllopsfotografen så målade jag naglarna såklart.
mitt fina täcke  i bakrunden ♥ och anledningen till att jag alltid tar kort på vänsterhanden är att den alltid blir bäst för att jag är högerhänt och att mina naglar är längre där.. fråga mig inte varför, helt stört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0