chips och jersey girl

nu är jag hemma efter en, no offence, ovärd kväll.
skulle vara fest, men det slutade med att alla satt och kollade på film..
kunde jag lika gärna gjort hemma. men jag och tessan gjorde såklart det bästa av situationen, haha vi är så himla bäst och roligast!
tänkte bara slänga upp ett par bilder, sen ska jag lägga mig och kolla på jersey girl och äta mina efterlängtade chips och dricka apelsin juice eftersom att min kära familj har druckit upp all cola..
tessan och jag, så snygga !!!!!!!!
danceeee
schmidt och natha

Kommentarer
Postat av: julia

kul att du hade roligt sarah, nästa gång är du inte bjuden ;)

2010-05-24 @ 17:48:34
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0