"du ska inte dricka så mycket om du sitter i rullstol"

igår åkte jag först in till stan och träffade tanvir för att lämna en minnespinne (usb-minne för er som inte fattar). sen åkte jag för att träffa danielle guido alex edda johanna och wendela osv. så satt vi hos guido och drack lite, sen gick några över till myran eller vad han hette, förutom jagoch danielle vi gick till henne. sen skulle jag med och kolla en grej med alex, så kommer en kille och drar ut rullstolskillen som hade däckad i sin egen rullstol, jaghar nog aldrig skrattat så mycket,  haha gårdagens citat:
*du ska inte dricka så mycket om du sitter i rullstol* hahaha kommer dock inte ihåg vem som sa det.
men sen åkte jag och danielle till skattkärr där det var fest, helt okej, inteför roligt men samtidigt inte tråkigt.
sen ballade det ur såklart och de hade pistol och yxa osv men aja.
sen följde jag med danielle till bussen och sen ringde jag alex och satt och snacka med henne till halv 2 typ sen gick jag hem och somna med en gång typ haha.


Kommentarer
Postat av: Elin

hon är min, hon är min Na na na ! HAHAHA :)

2010-05-14 @ 14:42:17
Postat av: sarah

HAHA! klockren elin!

HÄNGTOOOONNNNNNN

2010-05-15 @ 11:41:35
Postat av: Elin

Hahaha jaa, vi hade fan kul under den tiden ;)

2010-05-15 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0