fredagen den trettonde idag. eller..?

det borde vara det. för jag har haft otur idag. först skulle jag ut och springa, när jag kom till banan gick ena min hörlur sönder -.- så jag fick springa med bara en hörlur.. iallafall, sen när jag hade sprungit runt bestämde jag mig för att springa heela vägen hem, när jag var vid fotbollsplanerna så råkade jag få in foten  i ögglan på skosnöret och halvsnubbla.puh tänkte jag inte trillade,
men skosnöret gick helt upp, och jag skulle bara springa 3 meter till en sten så jag kunde knyta. gissa vad som händer då..
smartsarah trampar på snöret och flyger och trillar på marken, reser sig fort och springerhem ( nej mira jag körde inte på ligga stilla och leka död). iallafall, sen påvägen hem märker jag att jaghar ont på magen, knäna och händerna, jag hade skrapat upp  hela mig! stackars mig. och nyss märkte jag att jag hade skrapat armbågen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0