frisbigolf

Först när jag kom hem var det jättevarmt och skönt, så jag gick och satte på mig shorts så jag skulle få lite bruna ben, men  precis när jag kom ut igen så blev det helt mulet och tråkigt..
men iallafall, idag på idrotten så tänkte vi först fråga om vi fick gymma eftersom att det ute idrott, men vi fick vara med på frisbigolf ändå. det var faktist ganska roligt, och det var inte så svårt som jag trode.
det enda jobbiga var att det var ute i skogen och det var fullt med myggor och myror och spindlar och alla möjliga äckliga djur.
Alex och rebecca drog därifrån för alex stog och skrek pga alla djuren haha!
sen kom vi till ett ställe som liknade ett ställe som jag hade sett i en skräckfilm, och precis när jag hade sagt det så skriker tessan jättehögt, och eftersom att hon inte skriker i vanliga fall så fick alla panik och började skrika och vi sprang. det var hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0