helt sönderbränd

japp, det är vad jag är nu.. skräll.. jag är röd i hela fejjan och på magen och på bröstet. det är den enda färgen jag får.
och någonting jag har undrat över, när man noppar ögonbrynen varför gör det mindre ont och går fortare på högra ögonbrynet? detta kommer nog förbli ett evigt mysterie.
någonting som var lite jobbigt förut när jag skulle smörja in mig med body lotion efter att jag hade duschat så tog jag en flaska som stog i skåpet, sen när jag hade hällt lite på ena benet så ser jag att det var duschtvål.. så det var bara att gå och skölja av haha.
och skräll mig att jag har målat naglarna igen.
jag hatar att fuckyou fingernageln inte växer.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0