internet igen

nu har jag äntligen fått internet igen efter den där jävla åskan igår!
fyfan vad jag hatar åska, det finns inget värre!
men iallafall, idag hade jag nationella i matte igen, gick väl helt okej, hppas på g iallafall.
sen kom johan och hämtade oss runt halv elva och vi åkte till stan, sen skulle vi till guido klockan 1, så vi åkte dit och gick in, han kom inte förrens halv 3 -.- kändes gaanska jobbigt!
men sen åkte jag hem och sov, tills min kära bror och hans kompis skulle komma in för att kolla om jag hade internet på min dator !?! dom visste tom att jag inte hade det... och dom var inte diskreta heller
"JOEL KOMMER DU IHÅG DEN HÄR LÅTEN HAHAHA "
Då fick jag psyk.. varning. väck aldrig sarah när hon sover, baaaad!
nu sitter jag och hungrar ihjäl och väntar på att pappa ska komma med pizza! eller jag ville ha sallad men jag tror inte de köper de åt mig.. sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0