jag är så jävla bäst

så himla bäst är jag! först så kom vi till skolan, bytte skor och gick ut och gick 8 km, alla skulle egentligen springa, men typ hela skolan gick. för mig och tessan tog det bara 1.5 timme, exakt. vi hade räknat med ca 2-3 timmar så haha!
iallafall, när vi var framme så gick jag och joel och therese först och åt en macka, sen gick vi tipspromenad,  vi kommer nog vinna, sen gick jag och tessan och madde och kollade vad vi fick i slutbetyg i matte, för om vi fick G så får vi sovmorgon imorgon plus att vi är lediga på fredag!
och  Madde fick mvg, och tessan och jag är bäst och vi fick VG!!! plus att jag fick rätt på en mvg uppgift på nationella,  så himla bäst!
sen när jag kom hem så åt jag lite mackisar och sen så gick jag ut och sprang, 5 km!!! plus att jag sprang hela vägen hem, att jag ens orkade!
så idag har jag alltså sprungit/gått 1 mil och 3 km sammanlagt.. herrejössesss
nu ska jag duscha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0