jag har tråkigt så varsegod

jag är faktist klar med allt i fritidskunskapen, så jag har inge mer att göra hehe. här får ni en lista iallafall


1. Vem sov du med senast? - natha
2. Vem låg du senast i sängen med och höll/krama om? - hehe jani
3. Vem pussade du senast? - hehe alex vet
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - hehe alex vet
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - dont remember, säkert nån trevlig sak
6. Har du haft oskyddat sex? - ne
7. Vem hade du senast sex med? -
8. Hur ofta strular du? - det beror väl på !?
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - räknar inte
10. Vem var den första personen du strulade med? - det säger jag faktist inte 

KÄRLEK
10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - har aldrig haft nån "riktig" crush, eller jo men den räknas inte
11.  Hur många har du varit tillsammans med? - 2, om man inte räknar med när man var liten
12. Vem var du senast tillsammans med -
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - singel ska det va
14. Hur länge har ni varit tillsammans? -
15. Sötaste paret? - hmm, finns endel, vi tar nadja och hiwa eller johanna och olof
16. Hur ser din drömpartner ut? - han ska vara snygg,
17. Hur ska din drömpartner vara? - han ska låta mig göra precis som jag vill göra, han ska inte vara jobbig och han ska inte bestämma över mig och inte göra massa "gulliga" saker som inte ens är gulliga

18. Hur många gånger har du varit kär? - 2
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - ingen antar jag isåfall, eller i början kanske, men det höll ju inte så
20. Vem var din första riktiga kärlek? -

DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - ja
22. Röker du? - no
23.  Snusar du? - no
24. Har du rökt på / knarkat? - no
25. Hur ofta festar du? - på helgerna
26. Vad gillar du att dricka? - det som är gott
27. Har du skurit dig? - no skulle inte våga
28. Har du bra självförtroende? - beror väl på vad man har för dag hehe
29. Hur mår du egentligen? - bara bra tack om jag hade mått dåligt hade jag faktist inte skrivit det här ändå så haha
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? ja, olika sätt

DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - no
32. Isåfall, vilka ? -
33. Har någon nära dig dött? - ja
34. Hur vill du dö? - venne, bara det går fort
35. Vill du dö? - nej men jag vill inte bli äldre än 30
36. Har du någon gång varit på dop? - ja
37. Isåfall, vilka? - massa släcktingar och min lillasyster och min lillebror
38. Gillar du livet? - beror på vad de erbjuder
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - mor skulle jag tro hehe !
40. Vill du ha barn, och hur många? - ja, 1 eller tvillingar

DU
41. Vart bor du? - karlstad/skk
42. Vart går du i skola? - HUC
Är du nöjd med ditt utseende? - naeeh
Vad gillar du mest med dig själv? - vet inte
vill du ändra på? - ofta jag skriver det så alla tänker på det sen
vad heter du? Sarah
gillar du ditt namn? jag skulle inte passa i nått annat så
50. Vad gör du på fritiden? - vänner, softar, partar,

FAVORIT
51. Mat: pasta
52. Dricka: cola
53. Färg: har ingen favorit
54. Musik: bra musik. chris brown och justin bieber
55. Låt: många
56. Veckodag: fredag!!
57. Sport: slappa i soffan
58. Godis: äter inte godis
59: Artist/band: samma som förut
60: skådespelare/skådespelerska: - taylor lautner

ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter? - sommar
82. Bikini eller baddräkt? - bikini
83. Rosa eller blått? - beror på
84. Öl eller cider? - inget egentligen
85. Vin eller sprit? - sprit
86. Bada eller sola? - beror på
87. Chatroulette eller omegle?-  inte inne på nått men
88. Fjortis eller emo? - blandad stil
89. John Mayer eller Johnny Cash? - dunno
90. Pop eller rock? - venne



Kommentarer
Postat av: obeka nadja

hahhaa brutit mot lagen på ngtsätt? hahaha värdavi va när vi blevstannade av snuten när du skjutsa mig på cykel under hagabron mot herrhagen! hahahaa

2010-05-10 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0