lista

Du heter: Sarah

Längd: 1. 63
Skostorlek: 37/38
Smeknamn: Sarah

Låt som när du är ledsen sörjer till? har ingen

Beroende av: ingen aning

Vad tror folk om dig? det vet väl inte jag eller

Stämmer de? ingen aning

Hur imponerar man på dig? det finns inte direkt nått sätt att imponera mig på

Brukar du skratta för dig själv? haha ja tyvärr! 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Japp det är det, japp det gör jag :)<3

Var bor du? skk

Trivs du där? nej

Brukar du bli för full? ibland tyvärr

Är du alergisk mot något? japp

Hur svarar du i mobilen: ah hallå eller jaa

Antal timmar sömn inatt: ingn aning

Brukar du komma i tid: jaadå

När mår du bra: när jag inte mår dåligt

När blev du fotad senast: venne

Hur känner du dig nu: trött, mätt, lat

Vanligaste färg på dina kläder: helt olika

Vad tycker du om fötter: usch

Vad saknar du: gamla tider

Hade du en bra kväll igår: ingen speciell kväll

Favorit dryck på morgonen: cola

Rakar du benen: men ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på vad jag ska göra dagen efter

Är du blyg? ibland

sysslar du med någon idrott:
ne

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaaeaah

Har du spytt offentligt: a

Är du nöjd med ditt liv: jag var

Är du bortskämd: nej

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning

Vad längtar du till? sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap?

Vad använder du för shampoo? olika

Gröna eller röda äppeln: båda

Gillar du golf: ah när det går bra eller minigolf dåra

Vilken tid gick du upp idag: 8

Har du sovit i din egna säng inatt: ja 

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: ja det är det, men själv hatar jag att göra det offentligt

När grät du senast: fredags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder och dricka och faktist spara lite

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

Har du piercing: öronen ?

Vill du gifta dig: mjo kanske

Vill du ha barn: om jag vill !

Solar du ofta: jodå

Är du bra på att laga mat: jag är bäst på pasta

Är du flygrädd: ja!

Hur vig är du: aah jättevig, kan göra alla sorters viga saker -.-

Är du musikalisk? aah kan spela alla instrument speciellt mingiga hahahaha

Vad dricker du helst när du är törstig: cola

Vilken är din favoritglass: mjukglass med lakritssrössel

Tror du på ett liv efter döden: nej

Tycker du om sushi: nej tror inte det

Vad äter du helst när du ser på film: chips och dipp

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll tror jag

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo

Biter du på naglarna: nej

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: har börjat springa varje dag nu

Senaste låt du hörde: Will you be there - michael jacksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0