lördag

hm, lördagen började välmed att jag först kollade på johanna och johannas dans, bäst var dom.
sen mötte vi danielle och hanne, och jag och danielle kollade på miras dans och filmade och tog kort.
sen åkte vi ner till sandgrundsudden där det  satt lite trevligt folk, så träffade jag även sötisarna fossing ida amanda och sofia, längesen vare!
ah, vi satt där ganska länge, och det kom och gick folk hela tiden.
iallafall, sen blev det ganska sent, och jag och mira gick och träffade amanda vid gubbholmen, så gick vi hem till deras kompis på herrhagen.
vid 5 tror jag det var så drog jag och mira hem till mira. vi slängde i oss massa mackor så hungriga som vi var, sen skulle vi kolla på tv, men vi somnade istället haha


hahaha mira

dennis, hanne och lina

wendela blåser bubblor

wendela och edda

aliiiixxxx

sandra biffen lina med burken hahah

daniel random jag danielle

folk folk folk jag och danielle

anna i think och polly

simon i think, anna och sad polly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0