min egna lilla Pingla

nu tänkte jag egna ett inlägg helt åt mig pingla eftersom att hon inte har en egen blogg som hon kan skylta sin snygghet med.
vi lärde väl känna varandra på lucias fest ungefär? träffats nån gång innan men ah jo på lucias fest !
vi drogs mot varandra som bara 2 pinglor gör! dock var vi 3 pinglor, får inte glömma lilla lisa! :)
hon är helt enkelt bäst i alla lägen och snygg som ett as! killar, jag vet att ni vill ha henne, men too bad, HON ÄR MIN!
och på fredag ska jag ut på dejt med snyggingen och äta glass på pråmen! gaanska mysigt ja! vi har mycket att snacka om nu vännen becouse it was för längesen vi sågs nu !
puss på dig min alldeles egna pinglaaa♥♥

Kommentarer
Postat av: pinglan din!

go du sarah! fredag kommer bli så mysig såå :) & glöm inte... vi är snygga tillsammans ;D pussssss♥

2010-05-19 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0